zondag 30 juli 2017

BIJNA OP VAKANTIE

Omdat wij het heerlijk vinden om ( in Frankrijk ) naar de markt te gaan, of naar die leuke Franse brocantemarkten, heb ik een serie tassen gemaakt. Heel leuk om te doen, en de tassen zijn groot genoeg om een hoop leuke dingen in te kunnen doen.


Ik gebruikte er lappen voor die ik zelf geverfd heb, en zelf bestempeld. De laatste twee tassen heb ik 
met sneeuwverven geverfd.
Op het blog van Ilse zag ik deze briletuis. Een tijd geleden kreeg ik van haar een etuitje en dat was op dezelfde manier gemaakt. Na een beetje puzzelen kwam ik erachter hoe het in elkaar zat. Dus meteen een paar zonnebriletuitjes gemaakt en een groter etui om bladen in te doen.
         
En als laatste haakte ik wat gezelligs voor op de campingtafel.
We zijn bijna klaar om op vakantie te gaan! Heerlijk.




12 opmerkingen:

  1. Heerlijk genieten met zn tweetjes enne de koffie staat klaar hoor voor Jeroen
    tot gauw

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent nogal wat van plan, met al deze tassen! Leuk zijn ze. Maar koop je niet arm!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die brillen-etuitjes, dat zal ook wat voor mij zijn! Erg handig!
    Fijne vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige tassen, hard gewerkt zeg. Fijne vakantie in Frankrijk, misschien komen we elkaar nog wel tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Mieke, wat een gezellige tassen! Draag jij altijd de tassen ( op de markt bijvoorbeeld) aan de hand? Ik vind handvatten die waar je arm ook doorheen kan zodat ze aan de schouders hangen zo fijn. Vul ze maar met fijne dingen daar op vakantie. Met een tas in de hand in een ander land ben je echt o vakantie toch?
    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel plezier en een goede jacht! (op schatten natuurlijk!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sta 6 augustus op de brocante van Anzy Le Duc....
    heel leuk, kom gerust kijken.
    Marjon....van de Herberg

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat voor leuks maakte je allemaal. De stofjes van de tassen zijn geweldig. Echt de max! Knap van je.

    BeantwoordenVerwijderen