zondag 10 juli 2016

OP TEXEL

Woensdag gingen Tineke en ik voor ons jaarlijkse uitje naar Texel.
Naaimachines mee, en een hele berg lapjes. We hadden allebei al thuis alles op maat gesneden, want we wilden een top af hebben.
Toen we donderdag de naaimachines op tafel zetten, schrok ik me rot, ik had geen voetje mee. De doos met spoeltjes en voetjes stond nog thuis! Wat suf van me!!
Goede raad was duur. Gelukkig wist ik dat er een naaimachinewinkel in Den Helder was. Dus die belde ik, en de eigenaar zei, nadat ik mijn verhaal gedaan had:" Dat is knap lullig". Nou,dat klopte. Gelukkig kon hij vanuit een ander filiaal een voetje regelen en dat heb ik vrijdag opgehaald. En toen kon het feest beginnen. Op zaterdag was Tineke klaar, haar quilt is schitterend geworden. Helemaal haar kleur, dat rood.
En ook ik heb hard gewerkt en zelfs twee quilts gemaakt. Nou, de top dan hè.

We hadden ook tijd om lekker uit eten te gaan:
En we hebben regelmatig een kop koffie of thee buiten in de tuin, in het zonnetje, genomen.
Het was heerlijk. Morgen nog even naar de markt in Den Burg en dan weer naar huis.
Volgend jaar weer Tien?

9 opmerkingen:

  1. Het was weer een top week Mieke en uiteraard ga ik volgend jaar graag op herhaling!
    Groetjes 10

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha, haastige spoed......kwam gelukkig toch nog goed!het ziet er geweldig uit Mieke, en ook dat lekkere bordje sla, Texel....Mmmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een aardige mensen zijn er kon je toch je tops maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk! En wat hebben jullie hard gewerkt!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super gezellig en productief weekend. Mooie kleurige quilts!

    BeantwoordenVerwijderen