donderdag 29 november 2012

TEXEL

Als we op Texel zijn, vind ik het leuk om iets anders te doen dan handwerken.
Zoals schilderen of het maken van waxinelichthouders.
Voor het schilderen gebruik ik hout wat ik op het strand vind.
Hier zie je wat ik zoal gemaakt heb:
Deze vis vind ik zelf wel de leukste.
 
Maar deze vissen zijn ook leuk:
 
 
En deze rode is ook een schatje:
 
En deze plank MOEST gewoon een vis worden,dat snappen jullie wel:
 
 
Dinsdag liep ik weer op het strand en vond wat nieuw juthout om te beschilderen.
Deze plank leek al een beetje op een vis,dus die ging zeker mee.
Toen ik hem omdraaide,zag ik dat er allemaal haken aanzaten, dat wordt dus een haakvis!

 
 
 

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te doen! Nog een goede tijd op Texel gewenst!
    Groet, Marjo B-W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee, strandwandeling en art in een dag, de vissen zien er leuk uit. Heb je al een muur waar ze aan kunnen hangen? gr.mia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige vissen. En ligt er vanavond ook 'n visje op je bord? Eet smakelijk dan en groet van Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee Mieke, en een mooie herinnering voor als je weer thuis bent,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuk om die vissen te schilderen op die planken van Texel! En gelijk een mooie herinnering...

    BeantwoordenVerwijderen