woensdag 7 september 2011

TERUG VAN VAKANTIE

Na vier weken vakantie zijn we weer terug. We hebben een heerlijke vakantie achter de rug, met temperaturen rond de 34 graden. Soms zelfs 38.
En dan waren we niet eens ver weg, 1000 km. van huis, net boven Lyon.
Omdat het zo warm was, heb ik niet veel gedaan, wel veel gezwommen,want gelukkig had de camping een zwembad.
Af en toe reden we een stukje, gewoon om van het mooie Franse land te genieten.
Ergens kwamen we een heel klein kerkje tegen,met schitterende glas in lood ramen.
Van eentje heb een quiltje gemaakt.
Ik ben er zelf wel tevreden over.
Links het glas in lood raampje en rechts mijn quiltje.



Verder is er niet veel te melden, langzaamaan maar alle mail gaan lezen en ik heb me voorgenomen wat meer op blogs te reageren, tenslotte vind ik het zelf ook leuk als ik een reactie op mijn blog krijg.

4 opmerkingen:

  1. nou dan reageer ik maar snel. Leuk quiltje heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een schattig quiltje geworden en een leuke herinnering. Grappig die schots en scheve stukjes glas.
    En ja, reacties krijgen is altijd leuk. Vind ik ook hoor! Heb je het gezien? Ik heb een nieuw blog.
    gr. Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is nog eens weer wat anders dan het strakke glas in lood.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk ziet er goed uit, leuke vergelijking met het origineel en welkom terug, gr.mia

    BeantwoordenVerwijderen