zondag 7 februari 2010

CURSUS BIJ ANS KASTEIN les 4

Vrijdag 5 februari was onze vierde les bij Ans.
Ik had mijn blokken af,maar vond het allemaal erg saai.Zo rechttoe rechtaan.
Maar Ans bekeek de boel,schoof een beetje met de blokken,voegde wat van mijn(zelfgeverfde) stoffen toe,en daar was de quilt zoals hij moet worden.

's Middags legde Ans ons het maken van een achtergrond uit.Dus dat werd stroken snijden en daar snorden de naaimachines weer.Ik had ook hier zelfgeverfde stof gebruikt,rose en geel,echt niet mijn kleuren,maar het resultaat is goed.Geen achtergrond,vind ik, maar het begin van iets nieuws.

Het was een heerlijke dag en dat is wel te zien, denk ik.


Friday was course by Ans.I thought my quilt was a little bit dull,but Ans made some changes and then it was clear!Now I know how to change the quilt.
We also cut strips to make a background.I used pink and yellow,not my favorite colours,but I liked making it and I can use it for something else,not as a background I think.
I really enjoided the day,as you can see.

1 opmerking:

  1. Het is te zien dat je weer een geweldige dag hebt gehad, het roze is inderdaad niet de kleur die je bij jouw verwacht maar ziet er wel goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen